"Sundsvall" i mitt hjärta!

08.10.14 /15 - 00.49


Oj nu har det vart mycket... jag märker att jag är sämre på att skriva när jag är bakis. Inte nog med att jag är sämre på att skriva, jag MÅR sämre också. Förr räckte det med några timmars baksmälla, sen en dag och nu är jag plötsligt inne på 2 dagars skallebank! Gaaah, om man bara hade ett piller som "poff" trollade bort allt ont och all ångest. Jag gjorde av med en mindre förmögenhet i lördags.


Rockkillen var där... Japp, vi pratade en del och han utrycker sig så otroligt pinsamt inför mina vänner. Det var en speciell dag det där och han säger högt och tydligt: "Du förtjänar ett skjut i alla hål". Men ok, nu var det plötsligt HELT ok att snacka snusk inför mina vänner och bekanta. Ja för det var just så det kändes... som jag bara hade bekanta runt mig och en och annan vän.

Under kvällen hade jag smsat med Sundsvall, det var bara en ren chansning som jag i fredags fick för mig att höra vad han gjorde. Då var han på söder med sin tjej och festade till lite, han kändes nervös och frågade vart jag befann mig. Jag antog att han inte ville springa på mig där mitt på söder... men eftersom jag befann mig neråt i landet skrev jag att han inte behövde oroa sig. Men det gjorde han nog inte eftersom nästa svar blev "Attans".

Detta ledde mig till att även fråga herrn vad han hade för sig på lördagskvällen. Han satt och spelade poker. Ungefär efter att Rockkillen uttryckt det där om sex i alla hål och fetdissat mig via sms, där jag frågade om vi skulle ligga lite och svaret blev "Nope!" fick jag nog och frågade herr Sundsvall om han inte skulle komma och mysa lite.

Han skrev att hans donna snart skulle sova och att han nog skulle komma. Yes!

Jag är så sjukt upprörd på Rockkillen, jag visste att han var en apa, men en sån här jäkla idiot hade jag ingen aning om att han var... det är ska han få faan för! Men å andra sidan ska jag se detta positivt, jag fick träffa Sundsvall igen... :)

Jo just det, han dök upp på stället vi träffades utanför på sist. Han var faktiskt mycket hetare än jag mindes honom. Jag såg honom direkt i baren, lång, mörk och bara såå het som han faktiskt är (och han var mitt sista sekunden - ragg en våt lördag för några helger sen). Vi drack, pratade och skrattade. Tillslut böjde han sig ner och kysste mig, sådär som man vill bli kysst när man är singel, full och kåt.

Kvällen gick och vi åkte tillslut hem till mig. Jag gick på toaletten och när jag kom ut var han i min säng... naken! Han klädde av mig mina trosor och klänning medan han kysste mig. Han kysste sen min hals och fortsatte över magen, innanför låren och sen kysste han mig där nere. Så jäkla skönt var det, han slickade mig överallt bokstavligt talat och jag var i sjunde himlen. Detta är en het, snygg och erfaren MAN. Vi hade galet skön sex och jag bannar mig själv över att jag var full. Jag kan omöjligt få en orgasm i det tillståndet (vilket jag nämnt tidigare med är värt att upprepas pga. min djupa besvikelse). Jag vill så mycket göra om detta. Han har förklarat tydligt för mig att oavsett vad som händer OM det händer igen så kommer han inte lämna sin tjej. Det är därför jag säkert kommer falla pladask...


I förrgår sov jag hos mitt "säkra kort" A så någon kunde hålla om mig lite på min bakisdag! Det var skönt att se honom igen, det var ett tag sen nu... han var lika mysig som vanligt och lika kär. Han kommer inte få det lätt när han flyttar... han kommer sakna mig galet. Jag är beredd att erkänna att jag faktiskt kommer sakna honom med! Mysigt att vara singel men ändå ha en fast punkt liksom.


Skrev till Olle idag igen, första gången efter den där galna fredagen förre helgen. Han svarade för en gångs skull. Jag bad om ursäkt för hur full jag faktiskt var, men att jag tyckte det var jätte skönt! Han skrev att det var sjukt skönt, men att han var trött då. Han hade somnat som en stock efter :)

Bestämde att vi skulle höras snart igen för lite lek.


Jag känner mig lössläppt, men min egen teori är att jag väl lika mycket som en man har rätt att ligga med vem jag vill, hur mycket jag vill så länge jag är singel och skyddar mig. Antar att jag i andras ögon skulle uppskattas slampig... Men det finns väl egentligen ingen anledning att älta det...


Jag är stöört förbannad appropå det! En viss R skulle kommit till mig ikväll, men jag har inte hört flaska under hela jäkla dagen / kvällen. Ett litet sms i morse men sen... helt dött. Sköt det bara snyggt AS. Jag hade kunnat myst massa med A om du bara hade sagt nåt.


11. (Alex)

Jag hade ju fortfarande kontakt med Sälenkillen och vi hade till och med bestämt att vi skulle träffas igen. Han hade en återträff av något slag i sälen med personal och alla han träffat där. Han skulle bo i stugan som han delade med en tjejkompis och med sin killkompis Alex. Vi hade pratat länge om att träffas igen och han bjöd dit mig och min kompis just vid detta tillfälle. Det var konstigt att komma dit, men vi förfestade och hade skoj. Vi gick senare vidare ner på krogen de jobbat på och festade vidare. Sälen är ju mini och det var inte direkt ett stort ställe vi hängde på. Efter bara typ 30 minuter satt Sälenkillen med en annan tjej och myste. Han låtsades inte ens att han såg oss. Hans kompis Alex var en väldigt trevlig kille och pratade med oss, antagligen för att han tyckte synd om oss.

Men det var en söt kille den där Alex och jag hade inget emot att lära känna honom. Kvällen slutade med att jag blev full istället och vi alla åkte tillbaka till Sälenkillen och Alex stuga. Med hem var jag, min kompis, Sälenkillen, hans ragg och Alex. Min kompis gick och lade sig. Jag kände sådan avsmak mot Sälenkillen, han hade väl åtminstone kunnat sagt något!

Det störde mig otroligt och jag bestämde mig för att ta ett enormt modigt steg och hånglade upp Alex framför ögonen på Sälenkillen. Alex gillade det, till min glädje och lättnad såklart! Jag gränslade honom och här någonstans mitt i allt hånglande vart vi helt ensamma. Vi gick in till hans säng och hade sex. Jag minns att det inte var vidare bra, men att det kändes så jäkla mycket bättre. Han hade en mindre penis än normalt och var inte vidare erfaren. Men här var hämnden ljuv. Kan säga att jag och Sälenkillen aldrig mer pratade med varandra.


-:Over and Out:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0