Torka...

08.11.18 / 19- 00.04

Nu var det ett tag sen jag skrev. Detta av flera olika anledningar. Jag har varit sjukt upptagen med allt annat än sex, har därför inte heller haft något om sex att skriva och sen har jag varit bortrest då den enda tiden jag hade till att blogga var på tåget... inte riktigt läge att sitta bredvid Gun 66 och skriva om vad som händer med en fullt sexuell 26 åring.

Som sagt, inget sex. Men tanken är hela tiden full med snuskiga tankar och ideer. Den senaste har etsat sig fast på hjärnhinnan och det är att ha sex med en tjej eller helt enkelt bjuda med en till tjej på en trekant med Olle.
Det skulle både jag och Olle gilla. Han har faktiskt frågat och även delat med sig av sina erfarenheter ang en trekant med en tjej och en killkompis. Skulle sjuukt vara sjuuukt intresserad av en trea med honom och manlig vän med. Men det är nog inget han kommer göra igen vad jag har fattat.
Men i min värld fungerar inte det som argument. Har vi sex med en tjej ska vi baske mig göra det med en extra kille med.
Varför är det så med killar? Det ska nästan alltid vara dem som bestämmer... i min värld bestämmer ingen karl. OM jag gör det så gör jag det för att JAG vill och för att JAG är nyfiken på det!

Pratade med Olle på msn i söndags faktiskt. Han skrev till mig (SOM jag har väntat) och var antagligen kåt. Vi småpratade lite om att ses i veckan. Det skulle vara skönt med lite redig Olle-kuk. Det finns inget som smakar så gött.

Appropå smaka... antar att alla tjejer som läser detta sett "sex and the city" avsnittet när Samantha har sex med en man vars sperma smakar "funky". Jag har lösningen på all illasmakande sperma. Män som får utlösning ofta (som vid runkning eller samlag) har en beskare och surare smak på sperman än män som kommer mer sällan. Detta är helt min egen teori och inget som är allmänt känt (vad jag vet). Kom på detta efter att tagit Lammköttets sats i munnen två gånger. Första gången hade han sparat en mastodont sats till mig och det smakade som vanligt. Den andra gången hade han tunn och lite sperma i satsen och det smakade illa som fan.
A har en toppen sperma! Den smakar ingenting eller mer gott än illa. Sen får man säga vad man vill om smaken av sperma.
Sist jag låg med Olle kom han i min mun och det var då samma konsistens som Lammköttets den andra gången och smakade sådär beskt och satt kvar i munnen lääänge efter. Han hade garanterat runkat lite innan. Han kom inte lika fort som han brukar heller och det brukar ju också vara ett hett tecken.

Ååhh den söta söta Smålänningen smsar varje dag, flera gånger om dagen och det gör mig så glad. För han är så söt. En kille som verkligen är potensiell, gäller bara att bli kära i varandra...

Nu står det inte på... förrän det första advent! Så här kommer en liten hälsning från mig:

En ljus till alla i vintermörkret!


Inte så upphetsande kanske, men en liten uppmaning till Er :)

21. Johan
Många Johan finns i mitt förflutna på ett eller annat vis. Och det här är berättelsen om en av dem.
Fortfarande Kos, andra omgången. Vi hade vart ute och alla mina vänner hade gått hem. Ute på maestros träffade jag en väldigt trevlig karl, han var tre år äldre och heter Johan.
Han var sjukt het, sjukt gullig och sjukt rolig. Vi började gå hem på morgonkvisten genom stranden när jag föreslog att vi skulle bada lite. Han hade inte badat på hela resan då han var rädd för några konstiga alger i vattnet som man tydligen kunde dö av. Jag sa att han skulle sluta larva sig och tillslut fick jag av karl kläderna och fick med honom ner i medelhavet i mörkret. Där i vattnet kom han emot mig, tryckte sig mot min nakna kropp och kysste mig. Det var romantiskt trots att det var Kos, vi var fulla och kände inte varandra. Jag visste bara att han hette Johan, var 21 år och kom från Stockholm.
Vi hade lite sex i vattnet innan vi gick upp och insåg att vi fick dropptorka då vi inte hade några handdukar...
Men man kan ju göra så mycket annat kul när man torkar så vi hade mer sex där på en solstol i gryningen.
Efter att vi torkat satte vi på oss kläderna och traskade hem till mig.
Där tog vi en dusch och hade ännu mer sex (det här var härliga tiden). Efter det skulle vi sova, men då var min säng ockuperad av en kompis som blivit rädd på natten av en kackerlacka och lagt sig i min säng i stället för sin egen i andra rummet (där kackerlackan befann sig).
Vi tog hennes säng istället. På morgonen vaknade jag tidigt som vanligt och gick upp för att ta en morgoncigg och skvallra med den av mina vänner som alltid är vaken i ottan.
Ut ur rummet kommer en annan kompis och säger:
Det ligger en hårig karl i min säng, vems är det?
Hahaha stackars Johan måste ha blivit livrädd. Han rörde inte en fena innan jag kom in och sa godmorgon.
Jag minns att jag tyckte att han skulle gå, men han blev ganska långdragen innan han faktiskt gick.
Det var en trevlig kille, så det hade inte med det att göra. Det var mest så att jag ville gå till stranden och sola...

Sara: Man måste ju inte vara över 18 för att läsa detta... bara det att jag har så mycket att berätta och vill inte att någon följer mitt exempel på fel grunder. Alla tjejer klarar inte av att ligga runt som jag... trots att det nog antagligen finns de som är värre, men vi är alla enskillda individer som följer sitt eget hjärta ;)
Gör det ni vill så tror jag livet blir som man förväntar sig! Ha det fint tjej :)

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: sara

det förstår jag ju, ville bara skämta lite ;)

2008-11-19 @ 20:33:37
Postat av: dirrrtydog

Sitter och backtrackar och måste ju få komma med lite info:

Spermasmaken påverkas av vad man äter och dricker.

Dricker man massor av rödvin smakar den surt och lite beskt. Dricker man öl smakar den sött. Äter man godis smakar den godis. Cigg ska visst också påverka smaken (åt det beska hållet).



Så, den du vill suga av, all the way, ska dagen innan ha satt i sig några öl och en massa sött godis, samt undvikt rökning och vin.



Det är därför stekarkidsen runt Stureplan alltid dricker ananasjuice på fredagseftermiddagarna...

2009-03-08 @ 04:55:53
URL: http://dirtydog.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0