Just nu...

08.11.05 - 15.08

Vad hände nu?
Idag fick jag ett lustigt sms från Lammköttet! Jag bara älskar att få sådana snuskiga överrasknings sms. Han vill leka någon dag, vilket är heeelt ok för min del :)
Han sa att det bara var att hojta till, men där känner jag att det är hans uppgift, med tanke på att jag är singel och inte han. Känner mig som ett as vad det gäller alla dessa upptagna killar, men vad har egentligen jag för orsak till det? Det är ju faktiskt inte jag som är otrogen!

Smsar friskt med R igen... det är ju egentligen dumt eftersom han bara avbröt det sist. Fast å andra sidan har jag gjort detsamma förut, så vi kanske är "kvitt" nu.

Händer inte så mycket annat just nu... eller jo, det gör det, men än sålänge är det superhemligt! Jag är iallafall en av de lyckligaste i världen (bland många)!!

Har den roliga veckan i månaden och är kåtare än nånsin... det är ju alltid så! Man bara lääängtar tills det är över och man kan ge sig ut på sexäventyr igen! Har MYCKET att se fram emot.
Finns inget att klaga på egentligen, jag har mer sex än de flesta singlar.

David, toppensöta David som jag träffade i Halmstad för läänge sen har vuxit upp och blivit en MAN! Hmmm, skulle kunna göra mycket för att få känna den kroppen mot min igen!

16. Trond
Fortfarande Kos och ännu mer slampa en tidig morgon tillsammans med norrmannen Trond. Han: Lång, bodybuilder, blond, het och kåt. Jag: Ung, snygg, full och minst lika kåt.
Vi gick upp på en trapp och hade het och otroligt skön sex. Morgonen nalkades och gatustädare var i full flärd med att städa nedanför. När vi var klara kastade vi ner kondomen mitt framför näsan på en av dem och skrattade högt.
När vi sedan gick ner för trappen sa mannen nedanför med dålig engelska att vi ej skulle ha sex på polishusets trapp... Moahahaha jag har alltså precis haft sex med en Trond (som inte ville nämna sin troligtvis mycket högre ålder än mig) utanför grekiska farbror länsmans dörr!
Vi hade väldigt skoj jag och Trond och när jag skulle hemåt ville han inte att jag skulle gå eller åka taxi ensam så han bar mig hem! Det var det roligaste sexsammanhang jag någonsin varit med om!
Utanför min dörr kysstes vi hej då och skrattade ännu mer åt det vi just gjort, sen såg jag aldrig mer Trond igen...

Nu ska det tvättas, ha det fint alla läsare (som troligtvis inte är så många...)

-:Over and Out:-

Oooooh sitter just och skriver med Olle på msn... han är het han! Bara älskar när han skriver...

Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: japp, jag gör egna smycken :)

Jättekul!

2008-11-06 @ 06:36:00
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

Hoppas du får en skön dag!

2008-11-06 @ 10:36:25
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: sara

shit, din blogg e så jävla skön ;D besöker den varje dag i väntan på ett nytt inlägg! :)

2008-11-07 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0