Ärade Mens :D

08.12.16 - 23.28

Och så kom mensen!! Mycket efterlängtad denna gång. Det hör inte till vanligheterna vill jag lova. Nog för att jag ä himla sugen på lite Olle. Skrev till honom i förrgår att jag ville ha lite Olle-sex. Han skrev en mycket glad smiley och tillade att han tyvärr var sjuk.. Jag tror jag har smittat honom med min förkylning!

Det var en redigt rolig partykväll i lördags. Men tyvärr så tappade jag ännu en gång tappade min mobiltelefon som denna gång bara var 2 veckor gammal. Så jäkla irriterande och typiskt!
Det blev en dyr mobil-månad det här.
Det blev inget sex dock. Men vad gör det när allt kommer omkring?
Jag träffade Rockkillen! Vi bara sprang på varandra och det avslutades så otroligt bra! Jag frågade om han ville hänga på hem till mig. Han sa att han bara ville hem och ta det lugnt (?!) VA???? Det var det värsta jag hört! Han var inte ens mitt 1a handalternativ!!  Han sa att han var en engång dude.. ha ha jag sa att jag alltid provkör allt 2 ggr :) Sen började han dra på om hur fantastisk och bra han faktiskt var! Det var då som min vän säger till honom: "Enligt vad jag har hört är du inte så bra som du tror". Sååå jääääkla braaaa sagt! Han blev helt paff och bara vände på klacken och drog!
Ha ha ha, någon behövde ta ner karln på jorden igen.

Ingenting är som det ska när man har mens. Jag onanerar inte och jag har absolut ingen sex. SUGIT!

Jag ringde V i lördags.... DUMT DUMT DUMT! Vad skulle det vara bra för? Så himla typiskt att man använder sitt förbannade ointellekt när man är full! Han satt hemma och pluggade som vanligt och kunde inte ha sex. Jag ville mest bara ligga med honom! Det var han och Olle som var mina drömmars ligg i lördags!

37. Studenten
Jag gick med i ett dejtingcommunity för första gången och fick kontakt med en kille. Han var från skåne och pluggade i min lilla stad! Vi pratade på internet och tillslut även i telefon. Vi bestämde oss för att träffas.
Detta gjorde vi en blötkväll på stan och jag följde med på efterfest.
Denna efterfest ägde rum i hans lilla studentrum. Där hade han en soffa, ett skrivbord och en liten madrass som vi sen hade sex på. Han var kass, kass, kass! Han kunde inte kyssas och han kunde inte ligga. Han var snabb som en duracellkanin och bet mig i läpparna så jag fick lov att säga ifrån flera gånger. Hade mycket hellre onanerat i min ensamhet än detta!
Vi hördes efter men träffades aldrig mer!


Nu ska jag sova lite...

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0