Ett Grav-Test och Ett "Återseende"..

08.12.11 - 23.09

Och så kunde jag inte vänta mer.. På lunchen bar det av till apoteket för inhandling av ett graviditetstest!
Jag var så nervör att mitt hjärta slog hårt och fort. Jag funderade över situationen.. Mensen sen med över en vecka. Jag ensamstående. Inte bara tre (som jag trodde innan) utan 4 potensiella fäder.. Läget är inte det bästa att vara gravid.
Satt på toan och kissade på den där stickan och stängde kapseln.. väntade en minut - inget hände. Väntade ytterligare 5 minuter som det stod på testet. Det visade klart och tydligt att det var negativt! Vilken lycka!!
Ännu är det ju inte 100% säkert då jag känner folk som först fått det negativt och sen faktiskt positivt. Men alla känslor i kropp och själ säger mig att jag inte är gravid!
Nu är det dags att ta hand om sig själv. Testning på måndag och sen är det "hatten på" som gäller.
Man är en urusel förebild som missköter sig på detta vis och jag om någon borde veta att man ska skydda sig bättre!
Har lyckats smita ifrån sjukdomar, men har ju "setat på pottan" en gång innan med en graviditet i bagaget som slutade i ett tungt och otroligt jobbigt beslut.
Tro för guds skull aldrig att du inte kan bli gravid för att du aldrig blivit det innan.. Det kan hända närsomhelst med vem som helst! Och det är ingen stor procent bland de som ej kan...

Idag från ingenstans dök ett sms upp. Det stod bara "Hej" och numret är något jag inte har på min nya mobil. Tanken slog mig att detta kan vara en gammal kontakt som gick förlorad tillsammans med mobilen som jag nyligen förlorade.. Det var det! När jag sökte upptäckte jag att det var R som återigen tog ett steg in i mitt liv. Väldigt bitterljuvt måste jag säga!

Jag har sån lust att skriva till Olle på msn.. Han är inne nu och är online. Men jag vet att jag inte kommer få svar direkt. Han måste ta några dagar och andas ut nu innan det är läge igen. Jag känner min Olle så pass iallafall, men det är väl det enda.. Men jag skulle gärna kunna lära känna honom på många andra plan! Fina fina Olle! Jag känner mig som en kär 14-åring. Men det är så skönt att få vara "tonårsförälskad" igen :) Inget man kommer krossa sitt hjärta på, men det kommer finnas många frågetecken efter "Olle-stormen" lagt sig.

Febern har lagt sig och jag mår mycket mycket bättre, det känns prima. Jag som nästan aldrig har feber orkar inte hålla på att vara sjuk mer.

Tjejen med trekanten hörde av sig idag. Hon frågade om jag fortfarande var på när det gällde lördag. Jag svarade inte.. Fick senare ännu ett mess där det stod "Om det är så att du ångrat dig så är det självklart helt ok! Kram". Jag svarade lite luddigt tror jag.. "Jag funderar fortfarande lite :) men som det ser ut nu så är det fortfarande intressant! Jag har dock inte fått min mens som kommer när som helst så helgen kanske är lite knepigt.. Ska vi inte ta och se hur det ser ut lite längre fram?". Jag skulle nog kanske vilja träffa henne själv ännu en gång och se om det fortfarande är lika hett som det var då. Jag var ju full och totalt hångelsugen den kvällen. Men det pirrade inte riktigt lika skönt som det gjorde med tjejen jag skrev om i inlägget "I kissed a girl - And I liked it ;)". Henne vill jag träffa igen. Hon var mjuk, het och ja det var något alldeles speciellt med henne.

Något jag också funderat över är V.. Jag skulle så gärna ta en repris på det. Men jag kan ju inte höra av mig.. Här ska jag visa att det minsann är jag som är självständig. Jag känner typen. Han kommer lägga benen på ryggen och dra om jag pressar på där även om det enda jag vill är att ha skön, skyddad och mysig sex!



35. Daniel
Daniel träffade jag ute. Han var jämngammal med mig och hängde på ett av ställerna i småstaden jag kommer från. Vi träffades och började prata. Han var klädd som Eminem. En vit kille i "hiphop" outfit. 
Han kom egentligen från Stockholm men var där uppe med sin mamma och hälsade på hennes nya karls familj.
Minns att han kom från Vaxholm.
Han följde med mig hem den natten och vi hade sex i min loftsäng. På morgonen stannade han kvar länge och på förmiddagen kom hans mamma och hämtade honom. 
Vi bytte nummer och han hörde av sig sporadiskt. Jag minns att han sa att han bodde ensam mitt i Stockholmsstad.
Efter något halvår åkte jag och en kompis till Stockholm för att festa lite och då bestämde vi träff.
Vi gick hem till honom på efterfest i hans "lägenhet" som visade sig vara ett litet rum på kanske 10 kvm.. Där satt han och en kompis jättefulla och kanske höga. De var riktigt obehagliga och de rökte inne i det lilla rummet.
Det blev inget sex i de smutsiga lakanen den natten vill jag lova! 
Min kompis tyckte det var väldigt obehagligt och vi gick därifrån.
Sen dess har vi inte hörts och jag hoppas att det gick bra för den här killen. Hoppet såg inte så ljust ut då. Men i sin förskönade värld ser jag honom ren och glad!


Nu ska jag läsa skvallertidning och sedan sova lite. På återseende kära läsare!!

-:Over and Out:- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0