Olle Vackra Människa!!

08.12.09 - 23.34

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolle! Vilken härlig en! Vaknade imorse av ett sms kl 10.11: "Vaken?". Det var ju Olle såklart :) jag gick upp och tog en snabbdusch, för jag visste att han ville komma hit. Borstade tänderna och skulle precis svara när jag fick ett till: "Kom igen! :)".. då svarade jag att jag var vaken och frågade vart han var. Han var typ 10 minuter härifrån och han frågade om han fick komma. Nu var jag så beredd på honom!
Mina vänner, med glädje kan jag meddela att han kom!! Hit iallafall..
Han kom in. Var lika otroligt snygg som vanligt. Kysste mig. Kysste mig. Kysste mig. Kys.. nej han smekte mina bröst. Han smekte innanför mina trosor. Jag slet i hans kläder. Han klädde av sig skjortan och tröjan. Jag drog honom i byxorna mot sängen. Han puttade ner mig på sängen. Jag klädde av honom byxorna och tog fram hans stora, fina kuk. Jag tog den i munnen och sög den. Jag verkligen älskar hans kuk. Det är det vackraste jag sett. Den godaste kuk jag någonsin smakat på. Även den största jag sett. Definitivt en av de skönaste kukar jag känt.
Efter det knullade han mig i missionären samtidigt som han kysste mina läppar, min hals och mina bröst. Efter ett tag kändes det som han skulle komma och jag sög honom igen. Det blev inget och han svor. Han var så stressad att det inte riktigt gick.. han knullade mig lite bakifrån och försökt igen, men nej.. han var för stressad helt enkelt.
Han svor över att han hade varit kåt i flera dagar och att han hade sett fram emot vår "sex träff" så länge och så blev det... ingenting! Jag hade iallafall otroligt skönt!! Som vanligt!

Jag har tänkt på Olle hela dagen och funderat på vad jag har gett mig in på. Han är så otroligt snygg, luktar så otroligt gott och klär sig så otroligt Bra! Jag verkligen gillar honom och vill inget hellre än att träffa honom varenda dag i mitt liv! Men som jag sagt innan är det ju bara en fantasi-Olle jag är intresserad av eftersom jag inte känner honom...

Jag kommer inte bli långvarig i bloggen idag pga en envis och hemsk feber som besuttit min arma kropp. Den försvagar mig, gör mig yr och illamående. Men det vet vi ju alla vad feber gör med en...
Illamåendet kanske den uteblivande mensen ansvarar för... vem vet?

34. Niklas
Det här var nog någonstans mitt i Micke historien och antagligen en av de lördagar jag inte följde med Micke hem.
Min kompis pojkvän hade en vän (sjukt lång förklaring) som heter Niklas som de tyckte jag skulle träffa. Jag gjorde det, följde med honom hem och hade otroligt dålig sex. Jag sov hos honom och jag minns inte riktigt vad det var, men det var något som störde mig med honom. 
Nåväl, vi bytte nummer och han hörde av sig trots att jag var ointresserad besvarade jag hans sms och samtal och det slutade med att vi träffades ännu en gång. Trist bara att detta också blev ett fiasko.
Fick sen veta att min syster hånglat med honom en gång.. KUL!


Nu sängen... pust o stön för feber..

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0